среда, 30 ноября 2011 г.

Кечтакалы синпелет


Тумошо кечтакалы синпелет  усьтэмын вал 9-тӥ инвожое 2006-тӥ арын. Синпелет  «Кызьпу арама » паркын интыяськемын. Кылдытӥсьёсыз луо: Александр Суворов но Дмитрий Постников.
Синпелет Ижкарлэн историеныз герӟаськемын. Сю ар талэсь азьло со парк ужась калыклэн шутэтскон интыез вылэм.  Бӧрысь синпелет котырын коркаос пуктылыны ӧдъяллям, нош  улӥсьёс отын кечтакаоссэс  возьманы кутскиллям. Соин сое нимазы Кечтака парк шуыса. Адямиослэн йыразы таӵе малпан кылдэм: «Нош кин утялтылӥськоз со паркын?». Соку малпамын вал жуг-жаг  металлоломлэсь  Кечтакалы синпелет лэсьтыны .
Калыкын верало: куинь пол Кечтакаез маялтӥд ке,  собере сюраз йӧтскылӥд ке - семьяяд умой улон луоз.
Дуннеысь синпелетъёс:
"Ну, кечлы ӧвӧл, дыр, синпелет дунне вылын!". 
Эх! Вань вылэм...
Нижний Новгородын кечлы синпелет





Урюпинскын кечлы синпелет

1 комментарий:

  1. Я Абрам Александр, бизнесмен, которому удалось возродить свой умирающий лесозаготовительный бизнес с помощью посланного Богом кредитора, известного как Бенджамин Ли, консультант по займам. Я проживаю в Екатеринбурге Екатеринбург. Что ж, вы пытаетесь начать бизнес, погасить свой долг, расширить существующий, вам нужны деньги для покупки материалов. Были ли у вас проблемы с попыткой получить хорошую кредитную линию, я хочу, чтобы вы знали, что мистер Бенджамин проведет вас через это. Это подходящее место для вас, чтобы решить все ваши финансовые проблемы, потому что я живое свидетельство, и я не могу просто держать это при себе, когда другие ищут способ получить финансовую поддержку ... Я хочу, чтобы вы все связались с этим посланным Богом кредитором используя детали, указанные в другом, чтобы стать участником этой прекрасной возможности. Электронная почта: 247officedept@gmail.com или WhatsApp / Text + 1-989-394-3740.

    ОтветитьУдалить